كفش مردانه نايك مدل Airmax (سفيد), كيف پول و موبايل دستي و كمري , ست تي شرت و شلوار استقلال, ست تي شرت و شلوار پرسپوليس

كانال خريد پيامكي و اينترنتي

كفش مردانه نايك مدل Airmax (سفيد). اين كفش هاي بسيار زيبا و راحت در ميان جوانان بسيار پر طرفدار بوده و بهترين همراه شما چه در باشگاه و چه در گردش و تفريح خواهند بود.

قيمت : 49,000 تومان

كيف پول چرم دستي و كمري. اين كيف دستي بسيار كاربردي بوده و با داشتن جا براي تعداد متعددي از كارت عابر بانك و جا براي دو گوشي موبايل و پول نقدي بهترين كيف براي انتخاب شما خواهد بود.

قيمت : 19,000 تومان

ساعت مچي Bulbul مدل Pebble. اين ساعت هاي لاكچري به روز ترين انتخاب سلبريتي هاي سال هستند كه با طراحي ويژه و منحصر به فرد توجه همگان را در سراسر جهان جلب نموده اند.

قيمت : 39,000 تومان

فيجت موكورو. اين فيجت هاي سر گرم كننده جديد ترين انواع ارائه شده در سطح جهان هستند كه استرس روزمره را از شما دور كرده و آرامش خاصي به شما هديه مي دهند و در هر كجا قابل استفاده هستند.

قيمت : 15,000 تومان

ست تي شرت و شلوار پرسپوليس. اين ست فوق العاده شيك و با كيفيت بوده و به صورت فري سايز (مناسب لارج و ايكس لارج) عرضه شده است. تقديم به طرفداران تيم محبوب پايتخت.

قيمت : 65,000 تومان

ست تي شرت و شلوار استقلال. اين ست فوق العاده شيك و با كيفيت بوده و به صورت فري سايز (مناسب لارج و ايكس لارج) عرضه شده است. تقديم به طرفداران تيم محبوب پايتخت.

قيمت : 65,000 تومان

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.